Yesterday and today

Igår jobbade jag som vanligt och sedan på lunchen så fick Cannon röra på sig igen. Glad häst !
Sedan på eftermiddagen red jag i en grupp igen ( alltid lika kul ) :),red på underbaraste och sötaste Quinten! Har alltid velat rida honom så jag blev ju överlycklig när jag fick rida honom. Jag tyckte han var jätte stor och tänkte " hur ska jag slippa upp på honom?" men så fort han fick sadel på så såg han som Zulle i mankhöjden så det var inget problem sedan! Det blev lite dressyr igår för oss två och jag fick en Rolf känsla när vi travade! Och herregud vilken underbar galopp. I början så fick jag honom gå på tygeln då och då men både i galoppen och när vi travade av så gick han på tygeln själv mitt i allt!
När jag först red Rolf så tog han mitt hjärta med storm och det var samma med Quinten! <3
Nästa vecka nån dag så blir det en hopp privatlektion för Katta på Quinten!
Idag vet jag inte hur dagen kommer att se ut,haha,nä men vaknade för en stund sedan och först av allt började jag skriva på bloggen! Allafall hur mina planer ser ut nu är att stiga upp, ska jag allafall börja med!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0