Vad händer i mitt liv just nu?

Förra söndagen 17.3 var jag sista gången på praktik i Säva,sorligt men sant och sedan i sommar är det sista gången jag är där.Sorligt men sant..
Efter det hade jag en veckas sportlov och nu i helgen både på lördag och söndagen hade jag dejour. Red Totte i manegen ensam i lördags vilket gick ganska bra förutom att han var rädd,haha! Igår var jag med Anna och fotade hennes nya häst "Into" i manegen och sedan gick vi iväg på en skön uteritt tillsammans med Totte och Hemming. Nu idag har vi fått påsklov ända tills nästa tisdag. Idag/imorgon ska jag börja leta jobb i Sverige för att jag kommer att flytta till Sverige (det är min plan)!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0