Känner du att du utvecklats som ryttare sen början på året? Hur då? Vad är din sämsta sida? Vad är din bästa sida? Om du hade hur mycket pengar som helst vad skulle du vilja göra då? Bästa minnet med hästarna? Sämsta minnet med hästarna?

1. När jag började på hästlinjen år 2010 så trodde jag att jag var den bästa i klassen men genast då vi red i skolan så insåg jag snabbt att jag inte var så bra. Min balans var ett helvete. Händerna,skänklarna flög hit och dit och jag kunde inte något nästan. Nu,idag är min balans mycket mycket bra och mina skänklar och händer flyger inte mera. Under de tre åren på utbildningen så har jag lärt mig superduper mycket!

2. ?

3. ?

4. Köpa Totte.

5. Bästa minnet med hästarna är nog när min klass hade klasstävling vintern 2010.haha! Saknar!!!

6. När hästarna man älskat har gått bort.. :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0