Var med i min frågestund så skickar jag med ett par frågor här med =) 1. Vad tycker du gör en bra blogg? 2. Vad är det bästa med hästar? 3. Vad satsar du på inom ridningen? Hopp/dressyr/tävla/ha kunskap för egen häst etc etc?? 4. Varför bloggar du? 5. Beskriv en häst som du helst INTE skulle vilja rida

1. Det som gör en bra blogg är nog när man har en fin design och skriver lite om allt möjligt.

2. Det bästa med hästar är att man kan prata med de och man vet att de inte sticker iväg..

3. Att bli bättre hela tiden. Jag gillar dressyren så jag vill uppnå nya saker i den grenen.

4. För att det är roligt att skriva om vad man har gjort och definitivt ett bra minne om man vill titta vad man skrev för några månader sedan!

5. Absolut inte en galen/knäpp häst men gärna testar jag olika hästar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0