Kliniken halva dagen

Varit igår i kliniken från 9 till 17 med två hästar. Efteråt mockade jag då 7 boxar och sedan red jag Ballis (Balalaika) i sista gruppen. Det gick sådär. Hon hade mycket energi. Då och då var hon jätte fin men sedan mitt i allt i slutet av timmen så ville hon inte samarbeta alls. Jo,jag ska berätta. Vi red WE igår ( orkar inte förklara) och det gick jätte bra i början tyckte jag och jag behövde tänka mycket vilket jag inte brukar göra ( haha ) och det slutade att jag var på hästen och halvsov. Igår skulle jag skriva i dagboken ( praktikuppgift ) och jag kunde inte stava... HAHAHA!
Imorgon ska jag rida igen i en grupp och då är det hoppning som gäller!
Bjuder på en bild på Ballis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0