Dressyr

Red ikväll lite dressyr på Lebina. Tog lite sänkelvikningar vilket gick åt skogen men det blev bättre på slutet då jag inte hade fötterna i stigbyglarna. Sedan gjorde jag lite framdelsvändningar 3 gånger på båda hållen och ja,det var bättre idag än det var igår. :)
I traven var hon lite spänd men det släpptes efter några minuter. Sedan var jag pigg nog att ta lite galopp på båda hållen. I början så rusade hon lite men när jag lyfte galoppen igen var hon hur fin som helst och hon galoppera ganska långsamt! Har även börja få henne på tygeln i galoppen! När det går så här bra så vill man bara fortsätta men tyvärr efter 3 varv åt en och den andra 1 så började jag må lite illa och var mitt i allt sjukt trött så jag avslutade där men riktig duktig är hon! Rena dressyrhästen!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0