Dagen

Vaknade 7 av mig själv,kände att jag frös och mådde inte bra. Gick och sova tillbaka och vaknade igen ca. kl.9 och denna gång kunde jag inte sova och jag även frös,mådde illa och huvudvärk...Kändes som om världen snurrade. Jag började ju först 10 om ni undrar men när klockan började närma 10 så var det fortfarande samma sak så denna dag ledde till en ledig dag...
Vaknade 13/14 och då var jag hur pigg som helst så jag bestämde för att ta friskt luft och hjälpte att ta in hästarna. Sedan var det dags för att meta feber på alla. Och nu sitter jag här i rummet som jag har gjort halva dagen fast legat då men nu blir det att äta en macka och sedan gå ut för att se om det finns plats i nån grupp annars ska jag rida ensam men fast i ridhuset. Blir nog skritt och trav och kanske om jag orkar så blir det lite galopp med. Måste nog ta en burana förrän jag går ut nu...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0