Torsdag

Igår linlöppte vi och jag trodde det skulle gå kanon eftersom alltid då jag har linlöppt Totte förr osv. så förväntade jag mig att det skulle gå super men igår var han inte alls arbetsvillig. Jag vet inte hur många gånger jag sa "galopp" men som tur fick jag hjälp och sedan fick jag han att galoppera ett varv tills han sa "nu tycker jag att vi slutar". Vi har prov i linlöppning nästa period och jag är inte säker någon mera om jag tar Totte men vi får se. Idag började vi 10 och slutade halv 12. Helt chill dag och ännu bättre att jag är super glad att jag får skriva om fälttävlan. Nu är jag hemma och imorgon blir det ridning i skolan som vanligt och ännu bättre att det är fredag!!!
I helgen har jag däremot dejour så det blir en helg som det kommer att handla om hästar bara och inte hundar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0