This is how we do it

Måndag...Kan jag säga något annat?

Måndagar är alltid den tråkigaste dagen för då har skolveckan börjar igen.
Ska snart har företagsamhet och vi har prov imorgon och på morgonen ska jag övningsköra. Får se hur det går.
På onsdag har vi en sista gång träning inför provet alltså linöppning.
Jag vet fortfarande inte vem jag ska ha. Kanske kämpar jag med Totte...
På lördag har vi Match show i skolan och jag har så jävligt roligt uppgift.Att fota och jag älskar det men kameran är sönder så jag måste på nått sett fixa den.Annars blir jag försörd.Jag vill ha lördag och fota och jag ska även ställa ut Totte.Men konstigt nog så är jag mer intresserad av att fota.JAG MÅSTE FÅ KAMERAN FIXAT!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0