Skola,skola och mera skola

Skolan tar all min tid...okej,kanske inte men jag har lovat mig själv att jag ska satsa på skolan mycket nu när det är sista året.Det som tar resten av min tid är att jag håller på och skriva en berättelse i olika delar och jag ska börja rita igen. För jag har lagt till märke idag att mina kunskaper inom ritaset finns kvar ännu!
Och det mesta av min tid går det åt hundarna,serier ( Supernatural,Awkward,Chloe Kings nio liv och massa andra ). Har på den senaste tiden blivit riktigt in i ganska många serier och så mycket jag skulle vilja se alla så är det omöjligt för mig allafall så just nu väntar jag på ny episode av Awkward och Chloe Kings nio liv men sålänge väntan så ser jag på Supernatural som har varit min favrorit serie sålänge jag kan minnas!
Imorgon är det ridning/linlöppning som gäller!
Jag hoppas verkligen jag får rida Totte då han var så himla fin och duktig förra fredagen.Fanns inga ord liksom.Han var så arbetsvillig att stackarn blev helt svettig och fick en skön dusch efteråt!
Otroligt nog så måste jag säga att han överraskar mig för varje gång det går superbra och förra fredagen var den bästa ridning i år.Helt perfekt!
Jag blir alltid så himla ledsen att tänka att detta är vårt sista år tillsammans.
Så mycket jag skulle vilja köpa han så skulle det aldrig gå,det vet jag.
Jag kommer att gråta ihjäl mig utan han.

Jag önskar jag hade pengar att köpa Totte,faktiskt.Så skulle vi leva ett långt liv tillsammans.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0