Hejhå, jag lever ännu

Hur gick yrkesproven?
Jo, klarade dressyren och hopp provet med en 2a på båda proven!
Men jag är besviken på hopp provet för att han tänkte stanna i första hindret, tog fel galopp ( försökte stanna han men han var för stark ) och så hoppade vi snett i sista hindret. Och det råkade vara bara 30 cm på alla hindrena och jag trodde jag skulle ha 50 cm...!
Och sen på onsdag så var det jätte varmt så vi var ute och planera lite sommarhagar för hästarna i stallet.
För att vara ärlig saknar jag att rida Rölli ur mycket. På torsdag skulle jag ha en extra dejour för att jag har varit borta från nån lektion 2 gånger men jag fick oturen i mig och blev sjuk. Jepp, som ni hör så har jag varit sjuk och haft feber sedan torsdag och nu idag har jag inte haft feber utan 36,8 men det är ju inget jämfört vad jag brukar ha! Enda som störde mig på morgonen var att det kändes som om jag hållde på och hostade lungorna ur mig. FML!!!
Men eftersom jag har ingen feber idag och hostan har lungnat ner sig så blir det att fara till skolan imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0