En solig och varm dag

Idag är solen framme som vanligt och det är varmt. Sommaren är väl här nu?
Nåja men allafall,är i skolan och snart har vi mat och nångång efter maten så släpps hästarna på bete för första gången i år. Jag kommer att ta bilder eller en liten filmsnutt idag som kanske kommer upp senare här. Fast vi inte rider idag så är jag jätte nyfiken och glad av att se hästarna släppas.

Imorgon har vi alla som går på hästskötarelinjen skolavslutning vilket betyder att vi tvåor ska rida imorgon men vi vet inte vad. Ingen av 3orna vill inte säga så jag antar att det blir en överaskning. ;)
Några i min klass tror på barbacka men jag hoppas på hoppning. :D
Nåja,vi får se!
Kom ihåg att kolla idag igen om du vill se bilder från betet idag. ;)
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0