18.5.2011

Den 18.5.2011 avlivades vår hund som skulle ha fyllt 1 år efter hans död. Det började så att en dag alltså några veckor förre han avlivades så började han halta i vänster bakben vilket ledde till en operation i helsingfors. En expert läkare skulle operera han. Men tyvärr så råkade han operera för djupt i Ginos bakben ( hunden ) så han kom hem och läkaren sa att han kommer att klara sig. Jag minns att efter några dagar skulle han börja stödja på sitt sjuka ben vilket han gjorde då och då. Allt gick som det skulle men efter (en vecka?)eller så var det en rengnig dag och då kände jag mig lite illamående men åkte till skolan ändå. När jag slutade skolan skulle Gino vara i bilen för att mina föräldrar var tidigare på dagen med Gino till vetrinären men nej. Fick höra det värsta som gjorde min vecka till ett helvete. " Gino är död". Hans bakben sprack i tusen bitar och kunde inte göra något. Vetrinären som opererade han i helsingfors (en av landets bästa) så svarade inte när vi ville berätta vad som hade hänt och han ville inte veta heller... Fortfarande arg!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0