War horse again

Städade imorse lite och sedan gick jag iväg för att ha ett finska prov och sedan fysik och matte. Det känns som om man har räknat hela dagen...Nåja och sedan gick jag tillbaka till internatet och började ha väldigt tråkigt så det blev filmen War horse igen. Den är ju jätte bra men inte kul då man börjar gråta och tänka på sin/sina favorithästar skulle vara med om nått sånt,tur att det är bara en film. :)




På första bilden är det Zwierka, favoriten Zulle på andra, Totte på tredje bilden och bäbisen Rölli på sista bilden som har då en vinterbild. :)


This is why I like them :

Zwierka - Älskar hennes galopp och våra mysiga stunder. Hon må vara en sur tant men jag tycker att hon är världens snällaste. :)

Zulle - Min "utevän" i skogen och världens mysigaste,snällaste häst och hans sätt att bara vara. Hans galopp är speciel tycker jag men också härlig när det funkar men mest i skogen. ;)

Totte - Han är som min bästa vän,han vet vad jag vill och finns där för mig och älskar när han visar fram sin turbo i terrängen.Älskar att hoppa med Totte då det går bra. :)

Rölli - Världens snällaste unghäst som jag gillar att hoppa med och som har "äkta baby face". :D Gillar att rida han i terrängen också och galoppen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0