Säva Ridcenter

Hallojah!

Åkte igår flyg från Vasa till Stockholm och sedan blev jag hämtad av Katta fån Arlanda och vi åkte direkt hem.
Igår kväll så kände jag mig super pigg så jag fick kvällshöa. När jag kvällshöade igår så kom allt tillbaka och hur mycket jag har saknat att vara här!!! UNDERBART!
Idag försovde jag mig en timme vilket var för mycket tyckte jag!!!
Idag då har jag mockat,hämta in/ut hästar,städat,hämta hö och kvällsfodra.Love it!
Eftersom jag inte hann hälsa eller såg Zulle igår så idag på min "time out" så gick jag och myste,kramade och gav flera pussar. <3 Det enda jag SAKNAR är att rida på han igen ute. Det är min stora önskan just nu.










Tyvärr är inte jag data geni så bilden blev på fel håll men nåja ni överlver!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0