I have been busy

Som sakt,jag har haft fullt upp och då jag hade tid att blogga var jag så slut att jag somnade.
På söndagen så red jag Zwierka i fälttävlan vilket gick jätte bra trots hon var lite fånig och ville inte stå stilla men jag tyckte det var kul ändå,haha! :D
På måndagen hände inget speciellt,vad jag minns!
Och igår blev det en terrängtur med min skogsmulle Zulle. Han var glad och gick fint på tygeln men i slutet så drog han så mycket att jag inte orkade dra emot så han galopperade ju en bit med mig,men jag föll inte .
Idag blir det fälttävlan med Tequila ikväll kl.20.00. Ska bli kul då jag har aldrig hoppat med henne förr! :)Zwierka från lördags.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0