Horse action

På onsdagen red jag fälttävlan igen fast då var det på Tequila. Några bockningar och studsade men jag dog inte.
Igår red jag Rolf för första gången och första gången i fälttävlan. Det gick sådär,försökte bocka men men... ;)
Idag händer inget speciellt förutom att jag kommer att fota ganska mycket på några hoppspeciall gupper,bara för att jag vill göra något.
Och därimot inatt spydde jag och kände mig febrig MEN nu är jag helt ok men svaret blev ju förstås att jag är allergisk mot nötter... förvånar inte mig då jag har blivit allergisk på så många saker ju äldre jag blir. Tro mig,jag har haft turen att jag inte har varit allergisk mot något förrän 2008. Det är ju synd att det blir så. Imorgon åker jag med på tävling och fotar och hjälper de som behöver hjälp och så blir det även en kurs i helgen för mig eller privat lektion i fälttävlan! :)



Äve fast denna bild är några veckor gammal så får det vara dagens bild sålänge! Tino på bild!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0