Sol,regn och sol

Vädret har inte varit bra denna vecka.Först sol och varmt och sedan kommer regn bara sådär. Nu är det sol ute än så länge!
Har åtminstone sett två regnbågar varannan dag,lite onormalt!
Tydligen är detta en tråkig lördag då man har inget att göra,haha.
Och ännu värre tycker jag då hästarna har sommarlov = då kan man inte rida men nästa vecka ska allafall någon häst börja sättas igång inför ridlägren!
Så jag hoppas ju att Rolf och Zulle ska sättas igång. Saknar att rida Rolf men framförallt saknar jag att rida gubben Zulle. <3
 
Har länge letat efter rosa matkoppar till min hund och jag blev så lycklig då jag äntligen hade hittat rosa matkoppar :D
Nu vill jag bara köp en regnjacka till min hund,hm... :)
 
Anyway,ha en bra lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0