School

Skolan började idag förs oss 3or.
Helt ok schema.
Linlöppning har vi också denna period men jag är sugen på att longera än att ha linlöppning idag...
Nåja,it's life!
Efter skolan har jag tänkt åka till Carla en stund och sedan tillbaka till internatet. Jag hann ju inte packa upp allt igår då jag gick och la mig 10 på kvällen.
Imorgon har vi ganska chill dag också,tycker jag.Börjar 10 och slutar 12.15. :D
Och jag har ju en trevlig utsikt också,en död fågel på taket.Tack,nu kommer jag att se på den fågeln hela tiden!
 
Bloggar kanske senare idag.
Ha en bra dag alla! =)
 
 
 
Tänkte däremot visa några bilder från lägret där jag var!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mer bilder kommer senare! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0