Stress och mera stress

Fyfan,ni anar inte hur mycket jag har stressat idag för att få dagen perfekt och har lyckats glömma bort en teori timme idag!!!
Men men Totte gubben gjorde min dag idag faktiskt.Han har inte varit så här bra idag. En underbar känsla som inte jag har haft på länge. Han var spänd från början och det var svårt att böja han men efter 15 minuter började han slappna av och fick han böjd inåt. Herregud vad jag är lycklig över han!!! <3
Jag ska ta absolut han till dressyrprovet men det är väl att börja träna lätt C nån helg då.
Nu ska jag försöka lungna ner mig och be happy resten av kvällen men om det skulle gå...Är fortfarande besviken att hur jag kunde glömma teorin!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0