Stalldejour dag 1

7.30 började min stalldejour imorse. Hästarna ut och började städa. Blev klar med stallet runt 11 tiden. Jag red ju själv då jag var ensam så jag red i manegen i 30 min på Totte. Tränade mest på att ställa inåt. Gick ju helt ok förrutom höger varvet som är hans svagaste sida typ. Hoppade till 3 gånger men annars gick det super så det blev lite galopp i slutet. Nöjd häst och nöjd ryttare. :) Carla var med och filmade och fotade så film och bilder kommer senare i veckan. Hann även ut på en liten promenad med Velmu och stackarn hade ett litet sår. Sedan gick vi till ABC och hade lite kul och nu ser vi på film. När Carla har åkt så ska jag nog gå och sova för att orka morgon dagens dejour. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0