Helg och träning

Har haft fullt upp så jag har glömt att blogga,haha.
Torsdag var det djurtransportskurs i skolan som var väldigt intressant och sedan på fredag så var jag hemma och skötte 10 tills på lördag då jag åkte till skolan för att träna inför dressyr provet. Tränade utan sidotyglar vilket gick ganska bra men helt ok träning var det endå. Och idag tränade jag igen på dressyr med Totte. Lat häst men fick full fart när han såg något i ena hörnet. Haha. ;)
Kossorna är ju ute nu så när vi skrittade till stallet så kom en ko springande och Totte travade bredvid Velmu som skydd. Söööötiiiis. <3
Ser på hur de hittade Titanic typ och sedan blir det en lekstund med hundarna. Ja, just de, har anmält mig och Totte till en tränings tävling den 5.5 och dessutom har Totte fått en skötare också som ska hjälpa oss. Haha. Team Totte xD

Bjuder på en fin vinter bild av mig och min älskade hund bara för att sommaren är påväg <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0