Awesome

Awesome day idag!
Började kl.08.00 och vi hjälpte 1orna att städa stallet. Sedan togs Totte in och vi började ta bort hästskona på han vilket gick förvånat bra idag fast de bara var andra gången. Alla fick sko fast en sko idag alltså vi var bara 4 st. idag. Eftersom det var första gången för mig så gick det rätt bra men det var kul också. Jag tycker när man ser på så blir man bara trött och tycker att det är tråkigt men nu när jag fick sätta fast en sko själv så var det superkul. Det kändes som om jag ville inte sluta utom bara fortsätta, så kul var det! :D

När vi hade sko Totte klart så fick han fa ut igen och vi fick sluta. Rätt chill!
Ska väl snart börja göra mig klar så jag får åka buss till stan en stund innan bilskolan.
Efter bilskolan blir det nog att åka hem och fira min storebror och kanske även tvätta min lilla Balilla men det beror på hur mycket klockan blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0